طالع بینی ازدواج زن تیر با مردان متولد ماه های دیگر

طالع بینی ازدواج با زن متولد تیر ماه, طالع بینی ازدواج زن تیری و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

پیوند زناشویی تیر با سایر ماه ها

تیر با فروردین : (متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد

تیر با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) نقطه اشتراک فراوانی با یکدیگر دارند

تیر با خرداد : ( متوسط ) یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی

تیر با تیر : ( خوب ) علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد

تیر با مرداد : ( خوب ) خصوصیات مشترک زیاد و ازدواجی موفق

تیر با شهریور:(بسیار خوب) یکی مهارت فراوان در امورمالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ

تیر با مهر : ( بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند

تیر با آبان : ( متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر مسائل هماهنگ می باشند

تیر با آذر : (بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده

تیر با دی : (خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق میشود

تیر با بهمن : ( متوسط ) ازدواج میتواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

تیر با اسفند : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل

زن متولد تیر، نماد: سرطان

عجب نشانه رضایت بخشی است! تیر یکی از بهترین برجها برای تولد زنان است.

دختر متولد برج تیر بسیار حساس است و از نیروهای مرموزی دراین زمینه برخوردار است.

دختر متولد تیر نسبت به واژه ها حساسیت خاصی دارد و لازم است که به احساسات و عواطف خود آگاه باشد و به آنها نظم دهد، چون در غیر اینصورت مثل تکه های از هم گسیخته یک قایق شکسته، در دریای زندگی به این سو و آن سو می رود.

او می تواند چون یک آتشفشان دچار فوران احساسات شود و اطرافیان را بترساند و گاهی نیز چنان درگیر حسادت می شود که به فرار از چنگال او برای همه مشکل می شود .

زن متولد تیر، خیلی یک دنده است و این خصلت او گاه دوست داشتنی است چون سماجت او را در رسیدن به خواسته هایش کمک می کند اما از نظر عاطفی, افتضاح است چون نمی داند چه وقت، کجا و چرا توقف کند.

او قادر نیست بفهمد یک رابطه کی تما م شده و اگر تصویری مبهم و نادرست از پایان رابطه داشته باشد آنقدر سماجت می کند و به طعمه و چنگ می زند تا عشق و علاقه هر دو طرف به نفرت تبدیل شود.

احساسات او گاه به حد افراط می رسد و به جای آنکه از او آدمی عاشق، مهربان ، دلسوز، آرام، فادار، محافظ و رام بسازد، آشفتگی به بار می آورد.

او از نظر دیگران آدمی مرموز، دسیسه چین و زود رنج است. در واقع دیگران احساسات او را بد تعبیر می کنند و تلاش می کنند تا از او دوری کنند اما احساسات و دلبستگی های او بسیار قوی است و تمام این سوء تعبیرها ناشی از غرور اوست.

این زن اگر آدم مثبتی باشد، بسیار همد ل، پر احساس و یاری بخش است واگر احساساتش را بدرستی جهت دهد و خود را به شکلی درست و غیر مستقیم وقف شریک کند همه چیز عاشقانه پیش خواهد رفت. اما، امان از وقتی که همه چیز را خراب می کند، گریه و شیونی سر می دهد که آن سرش ناپیدا است.

زن متولد تیر اگر وجودش را سازمان بخشیده باشد، محشر است. او از شریک خانواده و هرکس که برایش مهم است، صادقانه و با نظم و مقررات خاص محافظت می کند.

او در موقع لزوم دیگران را توبیخ نیز می کند.ا گر او منفی باشد خجالت می کشد که دیگران را مواخذه کند، البته زن متولد تیر پس از نطق آتشین، یا دعوا با دیگران خود خوری می کند و فکر می کند آیا کارش درست بود یا نه و حسابی گریه خواهد کرد , مهم این است که او بلاخره نظرش را می گوید و عاقلانه عمل می کند .

بیشتر زنان متولد تیر جمع و جور و خوش هیکل هستند. برخی هم به شکل دلچسبی خپل هستند.

دختر متولد چهارمین برج در منطقه البروج معمولاً زیاد لبخند می زند. او گرم و خودمانی است و رفتاری مادرانه دارد. از این رو بودن در کنار او، لذت بخش است.

او دوست داشتنی است و عاشق بچه است و اگر بچه نداشته باشد او یک حیوان خانگی نگهداری می کند.

اشتباه نکیند، زندگی خانوادگی مانع روشنفکری او نشده است. او می تواند در عین همدلی و منطق فمینیست باشد، و در این مورد مانند متولدین برخی برجها سرسخت تند و متعصب نیست.

بی شک او بهترین مادر است اما از آنجا که انحصار گری در خون اوست، جدا شدن بچه ها از خانواده، وی را دچار دلشوره می کند. چون جدا شدن از خانواده برای خودش هم سخت بوده است.

حتی وقتی بزرگ می شود بیشتر وقتش را با ایل و تبارش می گذراند. نمونه بارز این زن، رئیس من است که بیشتر وقتش را با خانواده می گذارند چون زندگی اش حول کسب و کارش می چرخد.

مثل بقیه زنهای متولد این برج وقتی اسم دوستانش را بپرسی، از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی کند.

پیوند متولد برج تیر و اردیبهشت معرکه و دیدن آنها با یکدیگر محشر است. چون خیلی به یکدیگر شبیهند، هر دو به روشهای مختلف و مکمل به دنبال امنیت هستند .

او بامتولد برج دی هم جور است واگر این دو را کنار هم بگذارید ? مادام – موسیوی ?، منطقه البروج روبروی شماست

74 نظر

  1. سلام به عنوان یک دختر اردیبهشتی بسیار وفادار> جذاب >مهربون >صادق >عاشق موسیقی و طبیعت> بسیار شیک پوش هستم که بابیشتر ماه ها آذر .تیر .فروردین .اردیبهشت .مرداد. مهر .ابان.دی ارتباط بسیار خوبی دارم ولی با شهریور و اسفند زیاد نمیتونم سازگار بشم . بخاطر جذابیت ومهربونی ومحبتی که دارم ماه هایی که نام بردم جذبم میشن وباهاشون ارتباط مناسبی دارم…باافتخار اردیبهشتی

  2. سلام
    من خیلی اعتقاد دارم‌به این طالع بینی و بنظرم۹۰ درصد واقعیت داره
    خیلی دلگیرم
    کاش قبل ازدواجم این چیزا رو بهش اهمیت میدادم
    دوستان ذات ادما خیلی زود خودش‌ رو نشان میده
    ذات تیرماهی ها علاوه بر ظاهر، فوق العاده س و درکنار دو رویی خردادی ها اصلا و ابدا جور درنمیاد. آی دخترای تیر تا آونجا که ممکنه دور مرد خرداد خط بکشید.خردادی ها ناراحت نشین. شماهم حتما ویژگی خوب دارینا ولی با تیر جور درنمیاد
    تیر فقط با اردیبهشت شهریور مهر و اسفند….با یکی از اینا ازدواج کنید. برا منم دعا کنید..‌پر از زندگی و احساس و سرشار از هممه چی بودم ولی درکنار مرد خرداد پوچ شدم و دگر هیچ…..

    • دقیقاااااا

    • واقعا حرفتو قبول دادم
      من خیلی ناراحتم در عمرم دوبار عاشق شدم و دوبار رو هم عاشق خردادی شدم ولی شکست خوردم
      اون افراد جذب دوستانم که مردادی و بهمنی بودن شدند

    • سلام من یه خانوم تیر ماهی هستم و بیست سال با یه خردادی زندگی کردم و علارقم تمام تلاشم جدا شدیم و امروز به جرات میگم که صد در صد این نوع طالع بینی حقیقت داره موفق باشید

  3. سلام من یه آبانی ام با کدوم متولد میتونم جور در بیام مه بون و احساسی ام خیلی هم زن دوست هستم

  4. بعضیا میگن دخترای تیرماهی با اردیبهشتیا میخورن و با دی ماهیا لجن، اما اینطور نیس من یه مرد دی ماهیم،۱۱ساله با همسرم که متولد تیره زندگی میکنم، وخدارو شکر بهترین زندگی رو داریم،
    خواهشا اینجور نظر ندین طرف دلسرد میشه از خودش

  5. یه خصوصیت مهم زن تیر ماهی را جا انداختید خیلی سخت و دیر اعتمادش جلب میشه ولی اگه به کسی اعتماد کنه تا آخربهش وفادار میمونه.

  6. سلام من ی تیر ماهیم عاشق دختر اذر شدم .بیخیال شم یا امیدی هست؟؟؟

  7. منم دختر تیرماهیم ولی دلم میخواست نباشم چون خیلی احساساتیم و این به من خیلی لطمه میزنه.دلم میخواست یه دختر بی احساس مغرور باشم که هیچی برام مهم نباشه ولی برعکس رو همه چیز حساسم که واقعا اذیتم‌میکنه.

  8. ی پسر تیر ماهیم ۴/۴/۶۹ دنبال ی ازدواج سالم و خوبم ک هیچی از زندگی جز ارامش نمیخوام

  9. سلام من یه تیرماهی هستم برعکس صحبت شما اصلا مادی نیستم اما با یه مرد آبانی ازدواج کردم که عاشق پول.اصلا پول به جونش بستس.اهل خرج کردنم نیست.من دلم میخواست اینقدر مادی نبود ولی ساعتیو به خانمش و دختر ۱۱ ماهش اهمیت میداد.تنهایی بده.

  10. دختران تیرماهی فوق العاده هستن و همیشه پرچمشون بالاس شخصیت جالبی دارن من یه تیررررررماهیم و شخصیت جذاب و غیر قبل توجهی دارممم

  11. با اینکع تیر ماهیم دلم میخاد بعد از دانشگاه یع خونه برا خودم داشته باشم …. اونم تنهایی بدون خانواده

    • سلام عزیزم منم یه تیرماهی هستم وکاملا افکارم مثل شماس دلم میخاد یه خونه داشته باشم و کاملا ۱۰۰درصده حرفاها درست بود من فکرمیکردم مشکل از خودمه ولی واقعاااا میبینم خصوصیاتم همینه میخاستم برم مشاوره چون خیلی مشکل پیدا میکردم سر خیلی مسائل

      • تیر ماهی مهربون

        خخخ سلام‌منم تیر ماهی ام میرم جایی که تنهای تنها باشم به دور از همه و خانواده. واقعا همه خصوصیات رو دارم ب جز حسادت. همه دوسم دارم ولی من هیچکسو خخخخ شایدم خسته ام از دوست داشتن نمتونم بروز بدم چون واقعا دیگ حس هیچی نیست. ب نظرم یه سال تنها بشم درست میشم احساس افسردگی میکنم در حالی ک همه میگن خوش ب حالت چقد پر شوری برا مشاوره و انرژی مثبت میان پیش من ولی خودم پیش کی برم خخخخ. ولی یه مدت تنهایی برای اینکه تصمیمای عاقلانه بگیریم لازمه برامون

  12. من یک خانم تیرماهی هستم و همسرم یک اردیبهشتی واقعا مطالب بالا صحت داره خانم های تیر ماهی زیباوشیکپوش و جذاب و مهربونن و مردهای زیادی جذب اونا میشن ولی فقط یه اردبهشتی لیاقت اونا رو داره روز به روز بهشون ارزش و عشق بیشتری میبخشه البته یکم غیرتی هستن ولی از عشق زیادشونه و این باعث قشنگیش میشه من وهمسرم بعد ۸سال روز به روز بیشتر عاشق هم میشیم و خوشحالم به خاطر انتخاب همسرم برعکس مخالفت اطرافیانم …خانمهای تیرماهی اردیبهشت رو تو اولویت بزارید رسم عاشقی رو خوب بلدن واس خانمهای احساسی مثل تیرماهی

    • آقایون همشون با احساسن.. ارتباطی به اردیبهشت و .. نداره.. این خانما هستن که باید بدونن چطور یه مرد رو عاشق خودشون کنن.. بلد بودن و درک آقایون خیلی مهمه..

    • من که حالم از هرچی اردیبهشتیه به هم میخوره برام عجیبه واقعا

  13. من یه دختر تیر ماهیم یه نصیحت براتون دارم :
    من با اقای دی ماهی نامزد بودم و مدت طولانی رفت و امد داشتیم که همو بشناسیم
    شاید ظاهر اروم و کم حرفه آقایون گولتون بزنه و جذبتون کنه
    باید بگم طالع زن تیر اصلا با مرد دی نمیخوره
    چون طبیعتمون باهم فرق داره
    مردانِ اردیبهشتی خیلی مناسب ترن برای دختران تیرماهی
    دی ماهیا ظاهر اروم ولی باطن مغرور و پرادعا و حسود دارن….اصلا با تیر ماهیا نمیسازن
    پس گول ظاهر اروم و کم حرف شونو نخورید
    ما تیرماهیا طبیعتمون یه مرد پرشور مثل خودمون میخواد…مثل اردیبهشتیا

    مردانِ متولد سه ماه زمستون اصلا بدرد تیر ماهیا نمیخورن
    بهمنی ها ک همیشه با تیرماهیا ناسازگار بودن
    اسفندی ها ملوس و ترسو هستن و اهل ریسک نیستن….اون ابهتی ک تیرماهیا از مردها میخوان تو اسفند نخواهید دید

    خلاصه از من به شما نصیحت
    اردیبهشتو بیاب :)))

    و من الله التوفیق خخخخخ

    • من تیرماهی ام و شوهرم اردیبهشتی ما خیلی خوشبختیم خانم ها الویت رو بدین به اردیبهشتی های جذاب و خوش صدا چون ما احساساتی هستیم اونا هم عاشق و وفادار وحسود

    • خب وقتی همتون میگین حتما راسته دیگه همتون از اردیبهشتیا خوشتون میاد شاید پسرای تیر ماهی بدشون میاد شایدم فقط من بدم میاد خلاصه جالب بود

  14. خدا میدونه تیر ماهیا همینن من خردادی هستم.عاشق یه تیر ماهی شدم فقط دنبال پولو مالو منالن.ولی خصوصیاتشون همینه درسته.اصلا دوس ندارم یه تیر ماهی بیاد تو زندگیم چون اصلا نمیتونم تحملش کنم.پر از حسادت مقایسه و جیغ جیغو هستن.ولی در کنارش فوق العاده زیبان.

  15. سلام من یه دختر تیر ماهی هستم… و عاشق کردن بقیه واسم کاری نداره اما خودم سخت عاشق میشم… دل میبرم اما دل نمیدم
    ولی الان ۶ ماهه عاشق شدم و میخام باهاش ازدواج کنم
    ب زودی زود
    خصوصیات این ماه ۱۰۰% با من میخونه

  16. سلام.منم مرد متولد آذرم و همسرم بانوی تیرماهی.ما بدبخت شده ایم.
    خدانگهدار

  17. من ی پسر مردادی خیلی احساساتی هستم. و عاشق دختری هستم ک تیر ماه ی هستش. واقعا حرفای ک زده شده کاملا درسته. و این ک لج بازه واقعا عالی گفته شده. ولی این چیزا مهم نیس عاشقتم و خوشحالم ک با ی ملکه تیر ماه ی می خوام ازدواج کنم. هفت ساله ک فقد دوست هستیم و ساله دیگه قرار برم خاستگاری. برام دعا کنید.

  18. منم ی تیرماهی ام. ۲۰تیر به دنیااومدم وخیلی خیلی خوشحالم ازاینکه متولد این ماهم. ۹۰درصد خصوصیاتی که گفته شده درستن وعین حقیقتن.تا قبل ازاینکه این متنو بخونم وچیزی بدونم ی جاهایی فکر میکردم بعضی از این خصوصیات ازاشکالات منه ومدام روشون حساس بودم که چرا من اینجوریم وبقیه نیستن ولی الان متوجه شدم که همه اینها مربوط به خصوصیات تیرماهیا میشه ،تیرماهیا خیلی رفتاراشون خاصه وحساسن،ساده دل ومهربونن ولی ی جایی که کسی حرف ناحق بزنه خیلی زود میرنجن و میخوان حق خودشونو بگیرن ولی ی جاهایی نمیتونن.هیچ وقت ی تیرماهیو اذیت نکنید که دلش خیلی زود میشکنه اما خوب چون مهربونه زود فراموش میکنه ومیبخشه.
    ی نکته جالب دیگه اینکه اکثر تیرماهیایی هم که دیدم بسیار اهل هنر وهنرمند بودن.خودمم همینطور عکاسی میخونم وعاشق هنرم.
    خلاصه اینکه پرچم تیرماهیا بالاس….

  19. واقعا زیبا وکامل بود منم یه زن تیرماهیم وبه خودم میبالم
    امیدوارم هرکس قراره تو زندگی زن تیرماهی بیاد لیاقتشو داشته باشه چون یه تیرماهی واسه عشقش هیچی کم نمیزاره وصادقانه دوسش داره
    تمام موارد این آیتم تو منم هست
    زنده باد تیری

  20. نود و نه درصدشان درست بود

  21. منم عاشق یه زن تیر ماهی ام خصوصیاتش همینطوره تقریبا ۹۰درصد.من عاشق خودش و این خصوصیات منحصر به فردشم و به خودم میبالم و خوشحالم که عاشق یه تیر ماهی هستم .اما افسوس که او منو قابل نمیدونه نمیدونه .ولی من از تلاشم برا رسیدن بهش دست نمیکشم چون همه جوره ارزششو داره و لیاقتشو داره هرکسی که بتونه با یه تیر ماهی ازدواج بکنه از نظر من خوشبخت ترین و کاملترین ادم هستش.

    • من خودم زن متولد تیر هستم…اگر میخواین نظر شونو جلب کنین باید مرد بسیار درست .. مهربون.. حامیه بسیییییار قوی و عاشق پیشه باشید

    • احسنت به شما که همچین دیدگاهی دارین وسعی کردین ویژگیهای طرف مقابلتونو بشناسین.

    • دختر تیر ماهی انتخاب میکنه هیچوقت انتخاب نمیشه. اگر شما ازش خوشتون اومده پس اون از شما خوشش اومده. عناصر اب احساسات رو کنترل میکنن چیزی که سایر ماه ها فاقدش هستن. پس اگر مرد شهریوری یا بهمنی بعد از صد سال عاشق شد یعنی یه ابر زنی پیدا شده احساسات خودش رو به وی القا میکنه و درونش نفوذ میکنه.

  22. ی دختر تیر ماهی داشته باشی کم نداری فدای خودم بشم

  23. بله اینطوره اما خصوصیات خیلی بهتری داره ک ذکر نشده و اینکه فقط زودرنجیم و ریز بین ک اذیت میشیم امامهربون وفادار احساسی عاشق همسرو…..

  24. عالی بود هر ویژگی من داشتم نوشته شده بود
    یه دختر تیر ماهی حرف نداره از نظر هیکل و …. خدایی کسی حریفش نمیشه تازه جذابیتشم بیش از حده و خیلی به دل میشینه دقیقا مثل من من ۲۹ تیرم..‌‌.

  25. من تازگی ازیه دختر تیرماهی خیلی خوشم اومده ولی چون سربازم نمیتونم بهش بگم چون من راننده حوزه خواهرانم اون خانم و مامانشم اونجاس خواهشا کمکم کنید

    • عاشقه یه دختره تیرماهی

      داداش اول اینکه صبر داشته باشد،دوما اگه واقعا دوسش داری اینو به خانواده ات بگو،خدا بزرگه

  26. سلام من یه تیرماهیم و دقیقا همین خصوصیات رو دارم و متاسفانه یه رابطه ای داشتم که اونم آذرماهی بود یعنی یه رابطه افتضاح داشتیم

  27. خوبی شون: به جزئیات خوب اهمیت می دن.
    بدی شون: گربه صفت و بسیار مادی گرا.

  28. دختر تیر ماهی بی نظیره

  29. من ۱۳ تیر به دنیا اومدم و ۱۰۰ درصد چیز هایی که نوشته شده در مورد من درست هستن

  30. از اینکه یه تیرماهی و دارم خوشحالم….و خوشحالترم چون تیر و اسفند یه رابطه عشقی و دارن

  31. سلام من علیرضام زیدم تیرماهیه همه خصوصیاتش دقیقا همینطوره

  32. همه چی درست بود و عااالییی
    ب جز قسمت اخر ک دوستاش از تهداد انگشت بیشتر نیس
    چون خیییلی بیشتره ولی من ی تعدادیشونو صمیمی حساب میکنم

  33. منم یه تیرماهی هستم و به نظر من واقعا بیشتر خصوصیات گفته شده در مورد تیرماهیها صادقه و خیلی خوشحالم از اینکه یک تیرماهی هستم. حالا هرچی دیگران میخوان راجع به تیرماهی ها فکر کنند، فکر کنن.

  34. من یه دختر تیر ماهی ام و ۹۹درصد چیزیایی که گفته شده درسته….خییییلی احساساتی هستیم ولی کنارش منکه خودم منطق خاصی هم دارم

  35. سلام.من زن متولد تیر ماهم.همه چیزایی که گفته شده وااااااقعا راسته و درست.خوشحالم که یه تیرماهی ام.

  36. Hamash eyne haghighate

  37. من متولد تیر هستم و نود و نه درصد رو درست گفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *