زیبا کردن لب ها با این روش های ساده

رژ زدن

زیبا کردن لب ها با این روش های ساده

می دانیم که رژها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر روز به این انواع اضافه هم می شود. با اینکه انتخاب رنگ رژ یک مسئله شخصی است،اما  مد روز هم در تصمیم گیری ما برای انتخاب رنگ نقش عمده ای بازی می کند.

برای بوجود آوردن لبهای زیبا، ابتدا خط لباننتان را با یک خط لب بکشید. توجه داشته باشید که خط خود لب را بکشید (اگر می خواهید لبها یتان بزرگتر باشد؛خط لب را بالاتر از خط واقعی و اگر می خواهید کوچکتر نشان دهد هم زیر خط اصلی)  بعد از آن سطح لبتان را با رنگ مورد نظرتان پر کنید. حالا با استفاده از برس لب خط لب و رژ را با هم فیت می کنیم.به یاد داشته باشید رنگ بیس، صورتی است.

داشتن لبانی زیبا ! نگران نباشید سخت نیست!

برجسته جلوه دادن لبان نازک راحت است.نگران نباشید آرایش درست میتواند معجزه کند.اول می توانید کمی مرطوب کننده به لبتان بزنید و بعد کمی پنکیک روی لب بزنید.سپس، رنگ رژ  دلخواهتان را انتخاب کنید و به لبانتان بزنید.

(این نکته هم قابل ذکر هست که رنگهای مات و بسیار تیره لبها را نازکتر و همینطور رنگهای روشن و براق لبها را بزرگتر نشان می دهند)

حالا، مداد لب متناسب با رنگ انتخابیتان را برداشته و روی خارج خط لبتان بزنید . با کمک انگشت یا یک گوش پاک کن، این خط را نرم کنید.

و بالاخره؛کمی برق لب وسط لب پایینتان بزنید و با مالیدن لبهایتان به یکدیگر آن را پخش کنید. این کار باعث برجسته تر شدن لبانتان میشود. البته استفاده از برق لبهای رنگ دار به این برجستگی می افزاید.

و اما می رسیم به انتخاب رنگ لب ؛لبان شما قسمتی زیبا از صورتتان هست که می توانید با رنگ آن بازی کنید.اگر رنگ پوستتان تیره است،خوش حال باشید که بیشترین حق انتخاب را دارید.رنگ گوجه ای، شکلاتی ها، قرمزها، رنگهای روشن و نارنجی ها برای شما مناسب هستند.

و همینطور اگر رنگ پوست متوسطی دارید ویا ته زمینه طلایی دارید، تمام طیف های قرمز برای شماست، بنفش با ته زمینه قهوه ای، صورتی یا قهوه ای با ته زمینه قرمز.

و اما اگر پوستتان روشن است،  میتوانید از رنگهای روشن مانند بژ، صدفی و صورتی استفاده کنید.

و اما انتخاب رنگ قرمز درست برای شما:

قبل از هر چیزی بهتر است که بگوییم برای هر رنگ پوستی برای نتیجه بهتر ازرنگ قرمزی استفاه کنید که زمینه قهوه ای داشته باشد. چون قهوه ای یک سایه خنثی است، قرمزی که زمینه قهوه ای داشته باشد با هر پوستی سازگاری دارد.

برای بهترین هماهنگی، رژ قرمزی را استفاده کنید که با تنالیته پوستتان هماهنگ باشد.اگر طیف درست این رنگ را انتخاب کنید بدون هیچ نگرانی می توانید رژ قرمز بزنید؛همین طور بقیه ی آرایشتان فراموش نشود،رژباید با بقیه آرایش هماهنگی داشته  باشد.اگر این نکات شما را ارضا نمی کنه باز هم به نکات زیر توجه کنید:

اگر پوستتان روشن است و زمینه صورتی دارد:از رنگ قرمز روشن با ته زمینه صورتی یا کبود و یا  قرمز خالص استفاده کنید.

اگر پوستتان زمینه زرد دارد:از قرمز گرم با ته زمینه نارنجی استفاده کنید. از قرمزهایی که ته زمینه کبودآبی دارند  پرهیز کنید.

اگر پوستتن زمینه زیتونی دارد:از قرمز خالص یا قرمزی که ته زمینه قهوه ای در خود دارد استفاده کنید. از قرمزهایی که صورتی یا نارنجی زیاد دارند بپرهیزید.

اگر پوست تیره با زمینه صورتی دارید:از رژ قرمز با ته زمینه کبود یا حتی صورتی استفاده کنید. از استفاده از قرمزی که ته زمینه نارنچی یا هلویی دارد بپرهیزید.

اگر پوست تیره با زمینه زرد دارید:از قرمز گرم با ته زمینه نارنجی استفاده کنید. از قرمز با ته زمیه آبی پرهیز کنید.

برق لب این موجود دوست داشتنی !

برق لبتان را روی  رژ لب یا به تتهایی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که برق لب باعث برجستگی و پر جلوه کردن لبانتان میشود.توصیه می کنم همیشه از وجود برق لب بهره ببرید.

منبع : زیبا شو دات کام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *