۵ دانستنی جالب در مورد روابط جنسی زن و مرد

محققان مسائل جنسی موجودات عجیبی هستند. با تحقیقات همه جانبه خود، خصوصی ترین قلمرو انسانی یعنی مسائل جنسی را موشکافی می کنند. نکته جالب این است که ما اجازه اینکار را به آنها می دهیم. چرا اینکار را می کنیم؟ شاید به این دلیل باشد که می دانیم اگر این محققین نبودند، نمی دانستیم درمورد مسائل جنسی چه باید بکنیم و چه نباید بکنیم. امروز، محققین مسائل جنسی، ۵ نکته مهم در مورد امور جنسی مردان را برایتان بازگو می کنند.

۵ دانستنی جالب در مورد روابط جنسی زن و مرد

سلکلس در ذهن

این نظریه که مردها هر ۷ ثانیه یکبار درمورد ساکاس فکر می کنند، مثل این ادعا که ما فقط از ۱۰% مغزمان استفاده می کنیم، در همه جا شنیده می شود اما کسی منبع موثقی از آن ذکر نمی کند. طبق گزارشات کینسلی (رفتار جنسی در مردان) ۵۴% از مردها هر روز، یا چندین بار در روز به سکس فکر میکنند؛ ۴۳% از آنها چند بار در هفته یا چند بار در ماه به این موضوع فکر میکنند و ۴% آنها کمتر از یک بار در ماه به این موضوع فکر می کنند. گرچه این گزارش برای نتیجه گیری خود به ادعاهای افراد درمورد این موضوع تکیه کرده است، اما هنوز هم خیلی جالب است که می بینید تقریباً نیمی از مردان حتی یکبار در روز هم به سکس فکر نمی کنند.

 

امشب نه عزیزم

آن مرد تشنه ساکاس و زن بی علاقه چیزی بیشتر از یک کلیشه مسخره است. آنطور که پیداست، زمانی که زن وارد یک رابطه مطمئن می شود، میل جنسی او کاهش پیدا می کند. یک تحقیق آلمانی نشان داده است که کمتر از نیمی از خانم ها به ساکاس مداوم تمایل نشان می دهند. و بعد از ۲۰ سال، فقط ۲۰% از آنها.

 

اما میان آقایون میل جنسی حتی با گذشت سالها از رابطه، همچنان ثابت می ماند. محققان یک توجیه بسیار متحول کننده برای این ارائه می دهند—میل جنسی خانم ها برای آسان کردن ازدواج، در ابتدای کار بالاست

 

اندازه گیری

از آن زمان که چیزی به اسم خط کش به وجود آمد، مردها همیشه از آن برای اندازه گیری آلت تناسلی خود استفاده می کردند. همینگوی می گوید، “شما ایرادی ندارید! فقط خودتان را از بالا می بینید و این باعث می شود که آلتتان کوتاه تر به نظر برسد. سایز آلت در حالت خوابیده اهمیت زیادی ندارد. مهم این است که بعد از تحریک تا چه حد بزرگ شود. مسئله زاویه هم مطرح است.

 

مسئله اینجاست که اکثر تحقیقاتی که درمورد اندازه آلت تناسلی انجام گرفته، چندان علمی و قابل اطمینان نیست. تحقیق کینسلی بازهم به خود مردان برای گزارش سایز آلت تناسلشان اطمینان کرده که البته ایده چندان خوبی نیست. اما سختگیرترین تحقیقات سایز متوسط آلت تناسلی مردان را ۱۴٫۷۵ سانت و در جایی دیگر ۱۳٫۵۹ سانت برآورد کرده است.

 

شیوع HIV

فقط در افریقا چیزی در حدود ۶۰۰۰ فرد در روز به خاطر ایدز جان خود را از دست می دهند. با اینکه روش های درمانی باید در اختیار تمام کسانیکه به آن نیاز دارند، گذاشته شود اما در برخی عوامل سرایت ایدز تقریباً اغراق می شود. آنزمان را یادتان می آید که پزشک ارشد اورت کوپ ایدز را “بزرگترین تهدید سلامتی که ملت تابه حال با آن برخورد داشته است” نامید؟ و زمانیکه اپرا به بیننده های خود اعلام کرد، “تحقیقات نشان داده است که یک نفر از هر ۵ نفر فرد علاقه مند به جنس مخالف به خاطر ایدز جان خود را از دست می دهند…” به نظر می رسید که هیچ کس در امان نیست، نه حتی آنها که از موادمخدر استفاده نمی کنند، نه حتی زن های خانه دار.

اما واقعیت مطلب این است که ایدز به این سادگی ها که گفته می شود هم از طریق عمل جنسی مرد و زن منتقل نمی شود. طبق تحقیقی که در ژورنال انجمن پزشکی امریکا گزارش شده بود، مردها تقریباً هیچوقت از زن ها ایدز نمی گیرند. یک مرد سالم که با یک زنی که به موادمخدر اعتیاد نداشته باشد، رابطه جنسی داشته باشد، احتمال ابتلای او به ایدز یک در ۵ میلیون است. اگر از کاندوم استفاده کند این آمار به یک در ۵۰ میلیون می رسد. و بااینکه برای مردها آسانتر است که زن ها را آلوده کنند اما این احتمال که یک مرد مبتلا به HIV این ویروس را از طریق سکس به زنی مبتلا کند، کمتر از یک در ۱۰۰۰ است.

 

سه دقیقه و تمام

آنهایی که تابه حال ساکاس واقعی نداشته اند، از گوشه و کنار چیزهایی درمورد ۴۰ دقیقه ساکاس پیوسته می شوند اما اگر به طور واقعی وارد یک رابطه شوند، آنوقت است که به کلی ناامید و مایوس می شوند. چنین جلسات ماراتنی استثناء هستند. تحقیقات نشان داده است که یک جلسه سکس به طور متوسط سه تا ده دقیقه طول می کشد.

 

منبع سالنامه سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *